Pravidla storno rezervací
- Člen klubu, který provedl rezervaci pod svým identifikačním číslem je povinen být v rezervovanou dobu přítomen a zodpovídá za případné škody na vybavení haly.
- Účast pro nečleny je povolena pouze za přítomnosti a vědomí člena klubu, který tímto přebírá plnou odpovědnost.
- Hala je vybavena automatickou evidencí přes čtecí zařízení, každý člen dostane proti záloze čip, který ho opravňuje ke vstupu do haly v rezervovaný čas. Člen klubu zodpovídá za využívání čipu a jeho případné zneužití.
- Při odchodu z haly je člen povinen zhasnout světla, zkontrolovat zda je hala zamčená a zkontrolovat nastavení termostatu dle pokynů na rozvaděči.
- Hrací čas se rezervuje na celé hodiny prostřednictvím webového rezervačního systému
- Rezervaci je možné bezplatně zrušit minimálně 12 hodin před začátkem rezervovaného času – pozdější zrušení není možné a bude součástí vyúčtování.
- Správce bude provádět měsíční vyúčtování každému členovi vždy do 10. následujícího měsíce. Případné úhrady budou řešeny individuálně hotově nebo bankovním převodem na účet spolku.
© 2024, Tenisový klub Kunčina – všechna práva vyhrazena
Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů - GDPR | Mapa stránek
Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na WebArchitect | SEO a internetový marketing